FAQ

Pomoc FAQ

Dzień dobry, w czym możemy Ci pomóc? Znajdziesz tu odpowiedzi na większość pytań. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie zapraszamy do kontaktu.

Zadzwoń pod numer (+48) 535 505 555 (w godzinach 7:30-15:30)
Napisz do nas sklep@safe4you.pl

Spis tematów

Składanie zamówień

Jak złożyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć na różne sposoby :
  • Klienci którzy dokonywali już zakupów w naszym sklepie logują się na swoje indywidualne konto.
  • Jako Nowy Klient, który nie posiada konta w naszym sklepie zostaniesz poproszony o założenie konta ( rejestrację ) , bądź złożenie pojedynczego zamówienia bez konieczności rejestracji podając jedynie dane teleadresowe.
  • Telefonicznie dzwoniąc do nas i podając dane teleadresowe - założymy ci konto i wyślemy potwierdzenie na maila.
  • Złóż zamówienie wysyłając do nas wiadomość z kodem bądź opisem lub linkiem produktu.

Jakie są dostępne metody płatności?

Płatności za zakupy w naszym sklepie możecie Państwo dokonać zlecając przelew na nasze konto w mBanku lub korzystając z automatycznego systemu płatności Przelewy24 (tzw. szybkim przelewem), za pomocą PayPal, BLIK, Karty płatniczej lub „za pobraniem” tzn gotówką kurierowi.
Sposoby płatności
Sposoby płatności

Czy zakupy w safe4you.pl są bezpieczne?

Stosujemy system IdoSell Shop dający klientom kontrolę nad zamówieniem i procesem realizacji zamówienia. Dbamy też o Twoje prawa. Zapoznaj się z Regulaminem, Polityką Prywatności oraz informacjami na temat Odstąpienia od umowy. Sprawdź również Informacje o sklepie, Koszty wysyłki oraz dostępne Sposoby płatności i prowizje.
IAI logo

Wysyłka

Jaki jest czas wysyłki?

Zamówienie złożone do godz. 13:00 wysyłamy tego samego dnia, czas jest określony na karcie wybranego produktu.
Wszystkie produkty posiadamy we własnym magazynie przez co zamówienia realizujemy w tak szybkim tempie
 czas wysyłki

Jaki będzie koszt dostawy?

Ty wybierasz formę wysyłki podczas składania zamówienia, zależnie od wybranej opcji dostawy, koszt dostawy widoczny jest na koszyku zamówienia oraz na podsumowaniu zamówienia.
Koszty wysyłki

Jakie są dostępne metody dostawy?

Mamy do wyboru 4 przewoźników:
- Paczka w RUCHU
- Poczta Polska
- Kurier FEDEX
- InPost (paczkomaty i kurier)
Paczka w ruchu
 Poczta Polska
 Kurier FEDEX
Paczkomaty InPost

Czy na paczce będą widoczne dane sklepu?

Nie. Na paczce nie widnieje logo, ani żadne dane sklepu. Kurier doręczający paczkę nie zna jej zawartości. Wszystko to gwarantuje 100% dyskrecji.
Dyskretna paczka

Zwroty / Reklamacje

Jak mogę dokonać zwrotu?

Szczegółowe informację znajdziesz tutaj
Zwroty

Gdzie mogę znaleźć formularz reklamacji?

Dla Twojej wygody w załączniku wiadomości potwierdzającą wysyłkę zamówienia ("Dyskretna paczka jest w drodze!") umieściliśmy wstępnie wypełniony formularz, który możesz wykorzystać w przypadku chęci dokonania zwrotu lub reklamacji produktów.
Możesz skorzystać także z wersji do samodzielnego wypełnienia: Formularz zwrotu / reklamacji w PDF do pobrania
Skorzystanie z naszych formularzy przyspiesza proces obsługi zwrotu, jednak zgodnie z prawem możesz samodzielnie przygotować to pismo.

Czy mogę zwrócić produkt w ciągu 14 dni po tym jak zerwałem plomby bezpieczeństwa?

Niestety nie, art.38 pkt.5 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta chroni wszystkich: Ciebie, innych klientów i naszą firmę przed takimi przypadkami - dzięki temu masz pewność, że nikt przed Tobą nie dotykał produktu, nie jest towarem z innego zwrotu ...
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel